Protein.no logo
Protein.no logo

Alle artikler

Bestilling

Jeg har fått en ødelagt vare, hva gjør jeg?

Ta gjerne et bilde på produktene du har mottatt, samt fraktetiketten, og send oss en e-post på [email protected] så skal vi hjelpe deg videre i saken.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte, hva gjør jeg?

Såklart skal du få alle varene du bestilte! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg med en gang. Husk å oppgi ditt ordrenummer, samt hvilken vare som manglet i pakken du mottok.

Kan jeg gjøre noen endringer i bestillingen min? (Har ikke fått bestillingen enda)

Vi kan dessverre ikke endre noe i bestillingen etter at den har blitt gjennomført i vårt system og pakket på lageret. Om du kontakter oss i løpet av 15 minutter fra bestillingen ble gjennomført, kan vi kansellere bestillingen din og du kan da legge t

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Du har ikke mulighet til å kansellere bestillingen din selv etter at kjøpet er gjennomført

Har bestillingen min gått igjennom?

Hvis bestillingen din har gått igjennom vil du motta et bestillingsnummer så snart kjøpet er gjennomført. Alle våre bestillingsnummer starter med NO. Dersom du ikke mottar en ordrebekreftelse, har det oppstått en teknisk feil, og du kan derfor prøve